Förklyd

Nu har jag varit förkykld i två och en halv vecka! JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR! Jag hatar att vara sjuk, idag fick jag en megahostattack, hade tårar i hela ögonen och kunde knappt andas.. Det som var typiskt var att det hände när jag satt och snackade med en banktant om mitt bankkonto och sånt, hon trodde säkert att jag hade typ lunginflammation och var på väg att dö, vilket det iofs kändes som! Påtal om banktanten, fyfan vad tråkig och oengagerad hon var.. hatar att prata med sådana människor!

Anywyas har varit på banken tre gånger idag.. kul liksom :P men det är sånt man får göra när man är mydnig höhö. Har övnignskört också och det gick bajs, fan vad jag var dålig asså! Slarvade heeeeeeeeeela tiden gaah. Aja hoppas det går bättre på torsdag!

nu ska jag hitta en lätt uppgift som jag och rebecca ska göra på matten

laaateers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback