Godmorgon

Godmorgon allihopa :)

vad sjutton gör jag uppe innan nio kan man fråga sig? Jo först fick jag ett sms från jobbet som undrade om jag kunde jobba några timmar extra och sen ringde john mig. Är faktiskt ganska skönt att vara uppe och pigg :) Ska göra massa nytta idag hehe :P

Long time no see föresten.. som vanligt dååra, det är nog inte såå long time när man tänker efter hur långt det brukar vara mellan mina inlägg ^^. Men det har varit lite fullt upp med skolavslutning, jobb och sånt! Jobbet är föresten naajs! Jag gillar det supermycket, kan ju säga att det här är 100000000000 miljoner gr bättre än scandic hotel som jag jobbade på förra sommaren. Men nu ska jag städa mitt lilla rum som ser ut som ett bombnedslag... kläder everywhere!

fan skulle ladda up en göölllig bild från skolavslutningen men det funkar iiiinteeeeeeeeeeeeee. aja vi tar det i ett annat inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback