gooodmorning sweethearts

Hej heeej, det var ett tag sen! En månad sisådär :)
inte så mycket har väll hänt ändå... jag har haft min 18 fest med nikki, det var skitkuul! Skolan har rullat på och allt annat också.. tråk trååååk

soooommmaren är här eller typ här för den som har missat det! jag ääälskar sommaren mest av allt så det här är underbart! Juste jag har fått jobb på coop också, duktiga miig :) Och det bästa är att rikke, sophie, felicia, john, josef, lollo och maasssa andra också har fått jobb så tråkigt kommer det iaf inte bli :D

Idag har vi z-förmiddag! supersköönt, men jag vaknade halvnio och kan inte somna om, kul. Men jag ska ändå ner och övningsköra med trafiskolan om en timme, snart blir det körkort hoppas jag!! Innan skolavslutningen är mitt mål, så jag hoppas det löser sig!

image217


såå en liten bild bara, fan avd jag vill vara bruuuuun nu!
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback