scary banans.

hej hej sitter här vid datan och ska sussa snart :) det blev lite fotbollstränign idag, igår vare friskis jag kommer ju typ bli muscle woman snart!! Har faktistk köpt/fåttt ett friskis kort nu så det ska bli lite tränign där :D Anyways min syrra har också skaffat en blogg, hon vill ju vara som syyyster sin (duuuh) ^^ Och hon hade lagt upp några bilder på personer folk har sagt att hon är lik och en av dessa bilder hittade vi på en poster sak i Italien och den är så SJUKT lik henne. Seriöst jag har funderat.. antingen är clara adopterad.. men hon är ju rätt så lik mig så det går nog inte... eller så har vi en bortglömd stora syrra i Italien.. eller så blev claras tvillingsyrra borttappad på BB.. Här är bilden iaf..

image199 


Kommentarer
Postat av: emma

de e verkligen SJUUUUKT likt. seriöst. läskigt..

2008-01-31 @ 21:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback