back on track

Och så var man hemma igen :) Det var riktigt skönt att åka bort faktiskt men gud vad jag saknade alla! very much och så missar man ju massa roliga saker som händer här hemma :P (hint stina ;D) Men men det var underbart där borta, regnade lite fööör mycket synd men det är väll bra, slipper få hudcancer ;) Det var jätte kul att träffa maddieepaddie också, kan du inte flytta till sverige din tönt! har också varit sjuk, yaay alltid roligt, har fortfarande ont i magen min. Kul. aja nu äre snart läggdags för mig ^^ orkar fan inte va upp, gick upp kvart i fem i morse :P

föresten såg the holiday nyss, den som inte har sett den filmen har seriöst missat något. Gash vad han är snygg och vad bra filmen är så himla undebar och mysig.

pusspuss

Kommentarer
Postat av: emma

juliooo varför ringde du mig inte ?? :(

2008-01-08 @ 23:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback