torsdag :)

Yes yes, äntligen hemma! Fy vad skönt. Har ätit typ 15 mackor yummmmie. Hade en super kul dag idag :) haha

- började under lunchen när ninni skulle föröska och vända ett glas, med vatten i, uppochner (om man gör det tillräckligt snabbt så rinner det itne ut..) iaf vi ger henne ett glas utan vatten i att träna med och hon säger "asså jag fattar inte varför ni inte litar på mig" samtidigt som hon råckar välta glaset haha :)

- vi drev med carrs ålder, as usual, under hela lunchen haha :D

- sen vid rikkes skåp och de okända blodmärken :P

- under matte lektionen när jag och rikke quotade little britain; 
"no ann thats emmas guinnea pig!"
"im the only gay in the village"
"yeaiknow"
"i want that one!"
"yea but no but ye but no..."

- och sen sist men roligast när vi stod vi skåpen efter sista lektionen så börjar rikke tjata på mig att hon vill ha en flapjack(?) eftersom jag tydligen är skyldig henne en tia... så då vill john cokså ha en flapjack och börjar skrika "jag vill ha en flapjack!!!" samtidigt som han stoppar ner handen i min jackficka och fortsätter skríka... Då säger rikke, men asså vet du ens vad en flapjack är? näeee svara han. Samtidigt som jag säger det är en slags binda! Hans ansiktsutryck just då, hahah! Men det är inte en binda utan en slags godis sak men shit vad vi lurade honom hahah :D 

ok sorry jag är typ sämst på att åter berätta saker :P men gud vad roligt allt var :D


kisses

Kommentarer
Postat av: benjiii

du är sååååå crepy med det där blodet! hahahaha

Postat av: rikke

hahha, såå jävla kul alltihop! (förutom lunchen, för då var jag ju inte där ^^)

2008-02-07 @ 21:48:44
URL: http://rikke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback