stinsen

Idag så var familjen -lisa +emma på stinsen och storhandlade :P Vi fick med oss 6 par skidor 6 par pjäxor och 7 par stavar med oss. Plus lite småskit från H&M hehe. Hade ingen anning om att vi skulle få skidor o sånt idag men jag klagar inte :D Nu är det bara snön som saknas!

Föresten måste bara säga det här! Vi såg nog den väääärsta fjortisen jag har sett i hela mitt liv i kön till BK. Seriöst det går itne ens att beskriva, but i'll do my best. Självklart var håret sönderblonderat, i håret hade hon en bandana där hennes playahead adress står?.. på läpparna har hon typ concealer blandat med idomin så det är en grönaktig nyans, hon är också typ svartfärgad i ansiktet ...duuuh, har en linje typ som svart till vit mellan kinden och halsen. och sättet hon pratade... GAAAh asså jag fattar inte hur man kan tycka att det är snyggt? jag förstååår verkligen inte.

näe nu ska jag nog sova tror jag, weei klockan kvart i 10 på en löördag.. men som sagt målet med detta lov är att bli friiiisk, jag hatar att vara sjuuk.

later.


Kommentarer
Postat av: emma

haha NU ska ja hitta den där fjortisskolan o lägga in på miiiin bloggeliblogg ^^

2008-02-25 @ 12:39:57
Postat av: felicia

Har du fått svar om lokalen? :)

Postat av: julia

im back on track:D

2008-02-27 @ 12:45:43
URL: http://hejjulia.blogg.se
Postat av: Anonym

hahaha, fjortisar är läääskiga! ^^

2008-03-01 @ 19:39:16
Postat av: Anonym

det var jag, rikkut, som skrev det senaste ^^

2008-03-01 @ 19:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback