Godmorgon

Hej heej, egentligen borde jag vaknat vid den här tiden kanske en timme tidigare men nooo, min tränare ringde mig klockan halv nio och säger

Thomas: Heeeej
Julia: ööööööööö hej (helt död)
Thomas: sover du?
Julia: Ja!
Thomas: hhaha men du vet att vi har cup idag och vi hade samling 8.30?
Julia: WHAAAAT neeeeej det visste jag inte!
Thomas: Har du kollat hemsidan?
Julia: .....ehhhhm asså ... ne
Thomas: Aja kom hit nu första matchen börjar om en halvtimme!

Såå med 6 timmas sömn blev superfart på mig och jag han dit i tid whoo!  vi spelade 3 matcher och förlorade alla :D haha, men det var kul ändå!

nu ska rummet städas igen.. seriöst det går itne att hålla det rent :( och sen ikävll ska vi träffa kinafolket :D

pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback