21/2

Hej hej skitungar, allt bra?
Hemma hos mig pågår just nu andra världrskriget alla bråkar med alla om ALLT! Om inte pappa var en pöjk skulle jag tro att alla lider av pms! Hahah men det är kul jag gillar att reta systrarna mina och det kan vara lite skönt o skrika på alla ibland :) Nu håller mamma på att försöka hota clara o lisa med massa grejer haha våran egen lilla dokusopa. Har gått och gömt mig på mitt rum :)

aaaaanyways, rebecca var här imorse och kollade på the girl next door med mig! Jag hade sovis till 12.40 me likeeey! Är fortfarande sjuuk, men det går fan inte att bli frisk när i princip alla runt om en är sjuk eller på väg att bli! Hade körlektion ideg också fick reda på att min körledare thai-boxas fetttt cooolt, själva körningen gick väl sådär är alltid apdålig i början och sen okej på slutet.. :P

Men nu ska jag ta tag i lite saker och skriva mitt CV, thats right people, jag ska börja joooobbba :D

pusspusss

Kommentarer
Postat av: rödhårig valross

när kommer blogginlägget som handlar om rikke?? (a) :D

Postat av: julia

snart my love

2008-02-21 @ 20:14:48
Postat av: clara

det var ju du som staratde hela fighten, smartassss

2008-02-22 @ 08:07:40
URL: http://cgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback