torsdag.

Hejsvejs,
sitter upp och försöker plugga, men det går inte så värst bra.. jag är sämst på att koncentrera mig gaah! Men nu ska det bli andra bullar :) Satt o kollade igenom gamla inlägg och insåg att bloggen var mycket bättre förr... så nu ni ska det bli en stor förbättring :). Först och främst lite mer bilder! yaay. Min laptop har återvänt från de döda så nu kan jag få upp bilderna från mobilen weei :D och lite mer skoj som jag hittar på ^^ Men nu ska det bli lite seriös plugging, dvs ingen msn, facebook, mobil, godis ätande och bubble struggel (<- världens mest beroende framkallande spel! inget o göra en fredakväll.. here you go:
www.rebubbled.com)

adios amigos

Kommentarer
Postat av: emma

förbättringen.. öhh... går ju bra !.... NOOOOOOT, hallå?!

2007-10-27 @ 15:53:04
Postat av: julia

ouch, de där spelet är verkligen beroendeframkallande. hur långt har du kommit?

2007-11-04 @ 00:58:58
Postat av: julia

level 58 tror jag det var :P sj?

2007-11-04 @ 21:35:22
Postat av: julia

oooh jeflar, jag har en bit kvar :P jag är bara på 25, hahaha

2007-11-06 @ 10:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback