je suis un pom

hej hej, jag vet jag är en megaliar! sorry..
men jag ahr fakiskt försökt att skriva en gång men tror ni blogg.se och jag var kompisar eller.. njääeee inte riktigt. fuck them asså. Men men.. vad hade jag skriit om sist då, hmm jo juste det var om höstlovet! Jag hade värsta slappis veckan och det behövdes. I början av veckan kom min syssling amis upp hit från gbg och vi umgicks och kollade på maaaassa girlmovies, step up, dirty dancing 2, in to the blue, en prinsessas dagbok 2, sleepover, forest gump och notting hill :) , skit mys var det! Sen på onsdagen tog systrarna och jag tåget upp till dalarna och hälsade på farmor och farfar. Vi levde utan smink, data och tv (dom har ju såklart en tv men vi kollade typ inget!). Mpste erkäna att det var HUR skönt som helst! Dessutom så bakade vi lite, plockade svamp och stöpte egna ljus.. det ni! :) Mina blev fett coooola! Sen medans vi var där så kom den första snön :D jag älskar snö! Juste tvillingarna var där ocksåe ett tag så vi lekte med dom :)

Och nu har vi gått en vecka till i skolan, inte kul. Psykologi kan ju dö! Seriöst. Men jag hade sakanat alla mina små skitungar sååå mycket så det var jätte skoj o träffa dem igen :) ni är bässt!

och juste one more thing! jag slog rekord i quadra pop YEAAAAAh 246 000! moahaha

pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback