YES

äntligen, nu är jag klar med mitt fucking svenska arbete  YES :D ahh fyy fan vad nice. Jag antar att jag kan skriva ett litet inlägg eftersom jag ändå håller på! Så vad för najsigt hände idag.. hm  vi hade värste pshyco vikarien på samhällskunskapen, helt konstig! Sen hade vi ett veery långt hål så vi åkte hem till rikke och kollade klart på filmen från igår. Sophie och jag hade en jaa vad ska man kalla det en märklig liten pratsund i soffan haha, lite snuskig men sååå rolig! Äh nu ska jag faan sova. En sak till. Jag är KÄÄÄÄR i Channing Tatum, asså det kan inte bli bättre än han. Det får nog bli ett inlägg dedicated till honom snart tror jag :)


-julia


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmmm. Okej. Han är snygging^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback