the math geeks are back on track

"Åhh vad jag längtar tills pappa kommer hem så jag får plugga matte"
- Carro

Haha, så lät det efter att vi redan hade pluggat matte i typ två timmar. Men nu är vi faktiskt klara med all matte som ska vara klart....nästan iaf :P

Anyways.,.. sitter hemma hos emma nuu, vi har precis käkat och sålt gödsel! Först var det bara jag och rebecca som gick rutn och sålde hästskit men emma joinade oss. Vi har faktiskt sålt 22 påsar redan :) . En lite rolig sak som hände under våran lilla rundtur var när vi stod och plingade på en dörr men ingen öppnade... sååå emma säger - ääh vi kollar om det är öppet. Så hon öppnar dörren som inte är låst och där står en gubbe som preciiis ska öppna! pinsamt värre. men men det var skiit kul ändå!


-julia 


Kommentarer
Postat av: Anonym

amen du vääät gumman, sånt är jag proffs på! ^^

2007-03-17 @ 11:49:22
Postat av: Carroo

VI är bääästa på matte:D Hahaha.. Men idrotten asså.. Näe det kommer gå åt skogen^^ <3

2007-03-18 @ 17:48:27
Postat av: Elin #2

Aaaaaaa HEJ! :D Men det var väl väldigt smart gjort Julia lilla ;) Näe, jag gillar dina små påhitt hela tiden, you're great honey :)
Pussipuss! ^-^

2007-03-23 @ 22:43:59
Postat av: emma

SKRIV NYTT BAJSUNGE!!

2007-03-24 @ 13:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback