sockerberoende??

Hmm.. skulle nog tro att jag är det! Godis är mitt liiiv! haha not really men, seriöst när jag tänkte efter,så har jag ätit det här det senaste två veckorna

  • 3 chokladbollar (stoora, från rudbecks cafeterian)
  • 2 wienerbröd
  • 15+ choklad bollar (med vitt inuti)
  • typ 4-5 bullar
  • choklad kaka (en bit)
  • choklad rutor
  • 1 gott och blandat påse
  • 2 haribo påsar (en med kola och en med blandat)
  • 1 liten påse chips
  • 1 liten godis påse (plock godis)
  • halva rebeccas godis påse (sura blå nappar)
  • 1 isglass
  • 1 donkenglass

PLUS en massa vanlig mat!! shisse asså. och jag har säkert glömt en del saker! borde kanske satsa på lite frukt och grönsaker under lovet.. annars kommer ja nog se ut som en sumobrottare...snart!!


-julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback