skridskooor

hej hoopp
idag har vi åkt skridskor med skolan yiiippi :) det var skit kuul även fast jag ramlade typ var femte sekund och hade världens fulaste skridskor. Det var bara suuper nice, vi lekte lekar och slängde oss på isen haha. Fast nu ångrar jag liite alla slängningar eftersom mina knän har typ två enorma blåmärken, ouch! Efter idrotten åkte jag, john och rikke hem till rikke. Först så drack vi något konstigt kaffe som rikke hade, det var vanlij, choklad och daim smak?! oh well. fast jag drack inte speciellt mycket av min då rikke och john våldtog min kopp med typ alla kryddor rikke hade yummie..NOT den luktade vanilj och svamp! Sen kollade vi på film.. tre stycken fast jag tror inte vi så klart nån :P men det var myyys ändå!

Sen träffade jag emma på bussen, long time no see, men vi ska troligtvis leka på lördag tror jag! Just nu sitter jag här och försöker skriva klart min svenska bläää.


-julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback