im alivvvveee

just precis det är jag.. även om det inte märks på mitt bloggande hmm.. well well. igår, fredags var jag, rebecca, sophie, kajsa och mickan plus några från deras klass på en hinder konsert, men det finns för mycket att skriva om den så jag ska skriva ett annat inlägg helt tillägnat åt hinder så snart mina bilder är uppladdade. Det var iallafall helt BÄST kan jag säga och sångaren är ahh finns inga ord som kan beskriva honom, men jag tror jag är kär :)

Idag har jag spelat match vi vann! Skitbra!  Något som inte var så värst bra var min resa från stallet... ne tro inte att jag har blivit ett häst geek (även om det inte skulle vara så värst osannolikt med tanke på the losers jag spenderar min tid med :P).. utan jag och rebecca var och tittade på carro när hon skulle tävla med rosa.. fast vi kom dit liiite sent så vi missade när hon hoppade men det hade tydligen gått jätte bra, även utan våran support :D anyways så när jag sitter på bussen.. som jag nästan missade så kör han in i en stopp skylt?!?!  så där sitter min buss fastklämd i typ 10 minuter det var ju inte lite stressigt eftersom jag redan var lite halv sen, sen när busschaffisen dissar min hållplats, även fast jag tryckte!! så då får jag gå extra långt hem. skoj.. NOT sist men inte minst så var jag utelåst när jag väl kom hem, fy fan det blev väldigt stressigt kan jag säga!

Här är några bilder från i tisdags tror jag att det är.. när jag och rikke muppar oss på samhällslektionen :P


fiiina va :)


-julia


Kommentarer
Postat av: rikkepikkepäronpung

I just loooove mupping around with you *american* XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback