H&M <3


Idag hade vi ett suuper långt hål som vanligt vi tänkte åka in till stan. Men jag, rebecca och johnnie boy kom inte längre än till Sollentuna Centrum. Först gick vi runt och tittade liite, sen när vi kom in till H&M dååå började det hända grejer! Det hela började med att rebecca skulle prova något och jag och john gick runt och tittade då vi hittade en rosa rutig skjort klänning... så den tvingade vi på henne! Vid det laget hade vi redan hittat massa andra "fiiina" klädesplagg som hon skulle ta på sig! moahaha. John stack iväg sen men smart som han är missade han bussen.. fast missade och missade han ville nog vara mer med oss tror jag :P Så när han kom tillbaka så blev det ju hans tur att prova lite kläder.. Den rosa rutiga skjort klänningen passade visst på honom med, likväl som en tight rosa tröja med gympa byxor. Vi hittade också någon slags pjamas för 5-6 åringar, beiga med knatte, fnatte och tjatte på. Dem fick jag och rebecca på oss.. fast bara halvvägs haha :) men det var hett ändåå!




seeeexy, i know :)


-julia

Kommentarer
Postat av: CK

Uh, seexy boy^^ Naaw, stackars Johnnie blev ett tjejfår :D Take it off (A)

2007-03-16 @ 14:08:32
Postat av: rikkepikkepäronpung

you guys are my sexy bitches ^^ love you like hell :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback