äntligen vår

Det är så härligt med vår, ahh jag bara njuter. Gick hem från bussen idag, med Winnerbäck i öronen och våren på G, kan det bli bättre? Skulle inte tro det. Skolan idag.. hm inte så mycke hände tror jag, jag och rikke har iaf kommit fram till att jag har världens mest random låtar på min ipod. Sen hade jag en blonde moment idag, jag GLÖMDE min sovmorgon ahhhh, fy fan. En annan sak jag också hade glömt var kemiförhöret, det gick sääämre än sämst! Vi fick sluta tidigt från kemi så då störde jag, rikke och sophie de andras kemi klass moahaha. sprängfejs för dom! Jossan kom och hälsade på i rudbeck idag, very trevligt :)


-julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

eller huuur! igår när jag skulle till john hade jag typ shorts på mig och FRÖS INTE!!! :D:D

2007-03-12 @ 18:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback