aerobics yeah!

Idag har jag lekt lite med carro hemma hos henne. Vi skulle fixa vårat aerobics pass för idrotten, det kommer gå skiit bra vi har väärsta movsen på gång :) Carro red lite på sin häst rosa också, medans jag tittade på/ pluggade kemi. Sen fick jag också rida lite... eller haha jag satt mest på hästen och gick runt lite, men det var asnice! Ikväll blir det LOST. haha tog lite fel igår och sophie fick ett samtal från mej som gick typ såhär:

J:  sooophie min tv är död
S:  jaha ok
J:  men asså panik, får jag komma och titta på tv hos dej efter träningen
S: ok viiisst, vad är det du ska se
J: LOST!!!
S: men hallå det är ju tisdag idag
J: åhh juste...fan fan
S: HAHA
J: ok fiine men jag kanske kommer imorron då :P
S: haah ok suure.


-julia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback