todilooo

Om en halv timme åker jag och the family minus clara till dalarna för att fira midsommar där :) Det blir myys! Igår så var jag och carro hemma hos rebecca och kollade på film. Under kvällen hann vi bara kolla på två filmer eller, en  och en halv för mig, innan vi somnade :P Jag tror det kan bero på att vi cyklade... juste cyklade ända till statoilen som ligger i häggvik ända från mig och sen hem igen. Snacka om bra ben muskler jag har nu. Om ni undrar varför vi cyklade dit så var det vårt enooorma godis sug, trust me vi hade redan bestämt att vi skulle åka till macken som ligger brevid rudbeck ifall den här var stängd. Men som tuuur var så var den öppen och vi fick vårat chips och godis!

Vi kollade på Little miss sunshine och Carlies Angels. Till en början så verkade Little miss sunshine rätt så konstig.. vilket de var iofs. Men den var helt jätte rolig och gullig i slutet haha. Och charlies angels är en gammal favorit, jag ska lätt bli en charlie angel när jag blir stor :D

nu ska jag packa klart det lilla sista. Men vi hörs efter midsomma, ha det bäst allihopa! Och GRATTIS i förskott älsklingsfåret!



julia

Kommentarer
Postat av: CK

Haha, jag och Rikke lekte Charlies Angels^^ Hade på oss klänningarna under värsta båtoverallerna :D Saknade dej där borta muppunge! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback