sommarjobb

första dagen idag!

Åhh vad kul det var har typ inte jobbat någonting, det var baara massa andra najsiga ungdomar där som vi lärde känna skit trevliga! VI fick ta pauser heela tiden och de bjöd oss på fika. Våra uniformer är heelt ok man ser ut somen liten docka i dem! Sen det vi gjorde avr jätte lätt man bara gick runt på hotell rummen och städade litegrann plocakde typ upp paren fårn golvet. Det bästa var nog lunchen vi fick pizza som de hade beställt från en pizzeria och sen tårta till efterrätt, yummie!

NOT

Jag träningsvärk i ryggen, armarna och nacken. Jag har bäddat heela dagen idag skit jobbigt det tar aslång tid och man typ dör. De vi jobabde med var 40+ och talade knappt svenska.. jag och sophie fattade typ naathing! Lunchen var iofs helt ok köttfärssåsen smakade lite prutt men det andra var okkej :) Och våra uniformer.. ehh lets not talk about it.. ok jag måste! Gylfen är ungefär en halv meter, själva byxorna ser ut att komma direkt från byggarebob, tröjan är en skjorta som är lite randig och som är så där kort och fin i midjan! ehh.

nä ok jag kanske överdrev liite gran, men bara jätte lite.. men jag har faktiskt jätte ont i ryggen.. min jävla hållning! men annars var det heelt ok, och det var lääätt värt de 550 kronerna jag tjänade idag :)

pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback