sjukis

julia:

-snorig
-täppt i näsan
-ont i magen
-ont i huvudet
-liiite feber



paniiik! jag orkar verkeligen inte bli sjuk nu! Inte en enda gång under hela skolåret var jag sjuk, har jag för mig iaf, men nu när det är sommar, varmt, härligt och allt det där.. då ska jag gå och blir förkyld. Vad har gud emot mig? Har inte blivit jätte sjuk än men det kommer antar jag, men ååh vad jag hoppas på att det bara är en pytte förkylning som försvinner på sisådär en dag! pleeeeaase låt det vara så! Det verkar som att alla håller på att bli lite halv sjuka nu, man kanske inte skulle badat såå mycket bara för det var varmt ute.. hmm. 

Men seriöst jag vill verkeligen inte bli sjuk. Förra sommaren hade jag körtelsfeber och halsfluss ( samtidigt ). Då låg jag sjuk (helt död, no kidding) i två veckor, plus att jag var helt slut en månad efter det. Inte så najs.

aja önska mig lycka till så att jag INTE blir sjuk/halv död!

 
julia


Kommentarer
Postat av: emma

jaaag e också sjuuuuuk ! dom tror att ja har brutit nåt i foten t.o.m !!! ahhh :(

2007-06-16 @ 14:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback