myys kväll :)

En riktigt lyckad myskväll vill jag påstå! Jag, carro, maria och malin begav oss till ett hus i helenelund där  alex bodde det var lite feest där, men när vi kom så hade det blivit rätt så lungt . Det var faktiskt sköönt. Carro och dem badade lite men jag som är lita halv krasslig bangade. Det blev liite glasskrig också.. mitt hår är ju inte silkeslent om man säger så. Vi fick lära oss lite mer hld språk, fast nu har jag iofs glömt bort vad vi lärde oss. Sen blev det lite dans också. Tilsist slog vi på en boxnings säck, den fick heta både "anki", "bildläraren" och några fler hatade lärar namn hih. Fick skjuts av mammsen hem, göölligt av henne :) men nu ska jag sova här är lite piiictures från ikväll..



1. vi väntar på bussen (15 minuter försenad!)
2. Glasskrig baby
3. Jossan kramar "anki"
4. Carro schnygging som vanligt :P
pussogodnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback