marshmallows

jag och syrrorna sitter och kollar på desperate housewives, vi har också grillat marshmallows över värmeljus. haha det är hur gott som helst! fast det var nåt äckligt kokos på som smakade bajs, men när man fick av det så var muumsss.

som sagt så kollar jag på desperate housewives, gammla avsnitt.. ååh vilket freak george är!! han är så grymt läskig och pshyco!

idag var jag och sophie inne i stan och shoppade. jag köpte faktiskt ingenting :O duktiga mig, men nu vet jag iaf vad jag vill ha. Om jag hinner ska jag nog åka in efter skolan imorgon till stan! Det var propfullt med människor idag, det måste vara den enda dåliga saken med bra väder, alla jävla stockholmare åker in till stan. Sjukt jobbigt med så mycket människor!
 
171668-114

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback