arctic monkeys

Idag har jag och madde kollat på arctic monkeys, de var en riktigt bra konsert. Men det var verkligen synd att de bara spelade nya låtar.. jag kunde inga. Det var hur trångt svettigt och varmt som helst. Brevid mig stod världens jobbigast tjej ÅH jag vill slita huvudet av henne... men det kunde jag ju inte riktigt göra så jag armbågade henne i ryggen ett par gångere och klev på hennes fot YES YES YEEES! hoppas hon får vääärsta blåmärken!

Anyways.. har jobbat idag, det var roligare idag faktiskt fick jobba med sophie så det var naajs :D och nu sitter jag och kollar på emil i lönneberga. Han är ju sötast i världen och jag måste erkänna jag skrattar fortfarande när jag kollar på det. Astrid Lindgren forever! :D


nu ska jag soova lite, och guess what jag får soooovis imorron :D fett najs!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback