6 timmar i stan

Mina fötter är näst intill döda! Jesus vad vi gick idag asså. Först åkte vi till odeplan och kollade runt i två second hand affärer.. men det var ungefär lika dyrt som i vanliga shoppar, så det var ingen hit direkt. Sen åkte vi tillbaka. Vi gick runt på sergelstorg, hötorget, drottnigngatan, gallerian och vi han också till pk-huset. Jag köpte en gul tröj-klänning frpn gina tricot, jääätte söt! och lite små saker också.. Sophie letade förgäves efter ett par shorts, tillslut tog hon mitt råd och kollade på barnavdelningen :P 

Haha, men seriöst vad har alla affärer mot små storlekar?? Är det bara jag och sophie som har märkt att så fort man hittar något fint; bikin, shorts, tröja whatever så finns det endas i storlekarna 40+. Är det meningen att vi ska vara ute och shoppa våra sommarkläder i februari? gaaah. Eller så kan ju cepe affärerna kanske tänka lite och köpa in mer av de små storlekarna.. oh well its their loss! 

Nu ska jag gå och lägga mig, har hunnit kolla på två.. nä kanske tre avsnitt av desperate housewives :) och imorron ska jag träffa madde weei, hon kom till sverige igår!! Och innan det så ska jag och lisa hälsa på mina småkusiner.



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

men faktiskt, det stämmer fan ! aaalla fina saker ska alltid finnas i 38 och uppåt eller M och L, aldrig mindre ! gahhh

2007-06-14 @ 21:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback