10 tecken på att det är sommar

  1. Det är fortfarande ljust ute och klockan är 10.58
  2. Man vaknar till ljudet av fågelkvitter
  3. Jag glömde koftan idag, men inte frös jag för det inte
  4. Vi var ute och solade idag under lunchen, i bara bh
  5. Jag kan ha bara ben utan att bli bländad av dem
  6. Carro föreslog att vi skulle bada i norrviken och jag bangar inte!
  7. Jag ser ej ut som ett lik längre
  8. Två bikinis har införskaffats
  9. Håret har blivit solblekt
  10. Jag kan springa runt barfota i gräset

Kommentarer
Postat av: rikkepikkepäronpung

naaaw :D

Postat av: rebecca

hahahha:D ditt freak.. i BARA bh? det måste ha gjort uppståndelse.. XD moahahaha..kaching!

2007-06-19 @ 13:16:07
URL: http://rebeccasofiamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback