trötter

Jag borde vara helt slut. Egentligen. Men nåt är konstigt.. jag sitter uppe nu och kan inte sova ändå sov jag bara 5 timmar inatt, 6 timar dagen innan och 4 natten innan den. Så om man tänker på att jag egentligen borde sova typ 10 timmar så är det lite weeird.

emma klagade och sa att jag uppdaterar för sällan.. så jag får väll skriva något då, för hennes skull :) på tal om slemma så håller jag på att vakta hennes lilla kissekatt, nisse. Han är helt jätte sällskapsjuk så jag måste sitta brevid honom när han käkar annars följer han efter mig :P

Har varit mucho med rebecca eftersom hon har åkt iväg till frankrike nu så vi gjorde det bästa med den lilla tiden vi hade :) saknar redan den lilla skiten.. saknar iofs alla från klassen, men snart får jag se dem igen :D Men som sagt så lekte jag och rebecca :) vi var och shoppade i stan och träffade massor med mysko människor, först var det några emos som skrek på oss? sen kyparen på pizza hut, han började med att berätta för oss vart bollhavet låg och sen i slutet fick vi barnglass han sa "men ni är väl typ fjorton" haha han va fett skön :P vi såg också en transa så jävla ful den var, han/hon hade typ skägg? och sne till sist vare en liten tjej på tåget, vi satt och gjoprde grimaser mot varandra haha.

Oj nu börjar det bli långt, men det är väl typ allt som har hänt de senaste dagarna. Eller juste jag har hälsat på Zoey också :) felicias lilla hundvalp, åhh jag vill också ha en!! Har också jobbat litegranna. jöööbbigt.

JUSTE jag och emma kollade på uptown girls, en jätte söt film! Kan verkligen rekomendera den, emma och jag bestämde att vi skulle bli älvor efter att ha sett hennes kläder i filmen! Och Daktoa Fanning var också med i filmen, hon är så himla cool tycker jag. Så sjukt begåvad den ungen är! Åh, men se filmen iaf den är gullig :)

pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback