snodd

image171

har snodd den är sjuukt snygga bilden från
emma ^^ kunde inte hjälpa det han är för het! han var med i filmen vi såg igår, into the blue. Jessica Alba var också med, orka att båda två ska vara såååå himla perfekta, men nu ska vi inte vara avundsjuka :P  Som sagt så var emma här igår, hon hade med sig ben&jerrys glass som jag fick smaka för första gången :) det var muumsigt fast jag tror jag skulle valt en annan smak, gillar inte vit choklad!  Men nu ska jag och lisa åka till coop och köpa godis :) sen bär det av till flygplatsen för att hämta sierra.

puss

Kommentarer
Postat av: emma

JAAAA orka va så jävla perfekta ! ;) JAG MÅSTE FÅ TRÄFFA HENNE ! vi ska typ ha en välkommen-hem-fest för ken på torsdag hos peter ! massa krööök o ballonger ! lust att komma ? pusss

2007-07-24 @ 20:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback