sliten!

Hej hej,

vaknade klockan halv tre idag! Har nog aldrig sovit såå länge tror jag men gud avd skönt det var!! Jag har känt mig sliten som fan de senaste dagarna tack vare för lite sömn och jobb! Men nu är jag back on track.. tror jag :)

Just nu håller jag på att kolla färjor till utö, ska kanske dit och hälsa på lilla rikke! Samtidigt håller jag även på att kolla resor till gotland. Vi ska ju dit i slutet av juli för att hälsa på carro. Det kommer bli så himla mys :) cant wait!!

AHH kollade just posten har fått brev från skolan om kittlefjäll !!!!!! jag hamnade i grupp fyra med rebecca :D :D yeees inte helt själv med andra ord phewww!

men nu ska jag faktiskt ta reda på i mitt rum, det behövs!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback