and im back!

Jaa, nu är jag tillbaka från utö. Eller egentligen kom jag hem i lördags men whatever :P Är så himla glad at jag åkte till utö!! Äckel chefen ringde inte så om jag inte hade åkt hade jag bara suttit hemma och gjort ingenting. Det var verkligen skönt att ta en paus från jobbet :)  Jag var där i bara två dar men vi han med rätt så mycket ändå!

- åkte färja i 1 timme
- träffade rikkes familj + en kusin
- såg ett ganska uselt band spela beatles låtar
- plockade 6 strån med smultron!
- kollade på ett föl ^^
- kraschade nääästan en moppe
- träffade lite folk som bor på utö
- bakade två chokladkakor
- såg på green street hooligans, skit bra film!
- är typ halvnorsk nu.
- åkte till ett bageri och köpte frukost
- träffade rebecca som hade sin båt vid ålö!!!
- åkte motorbåt
- fick seglings abstinens
- såg en grävling
- fick sex fästings bett :(
- såg blåbär
- spelade något norskt konstigt spel som man inte kunde vinna på.
- ätit en as stor glass
- sjungit alla sommar plågor medans vi körde på en moppe



nu ska jag och pappsie dra till kista tror jag, det är bara han och jag hemma.

see you later alligator

Kommentarer
Postat av: emma

hah ja vågar fan inte börja på de där jobbet så som du snackar om HUSFRUN hahaha så jävla lame :D

2007-07-09 @ 23:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback