svenska

svenska just nu:

minus- vi ska ha en svenska A uppsats imorgon :S hehe inte direkt så pigg på det! Sen har jag väll inte läst på de texter jag skulle speciellt mycket heller. ..Tänk om lärarna kunde bestämma ETT ämne som man skulle skriva om, och sedan HUR vi skulle skriva om det. För hur mycket lättare och snabbare skulle det inte gå om man visste det redan när man börjar skriva uppsatsen! För helt ärligt talat tar det mig typ halva tiden att bara bestämma mig!

plus-
jag, rebecca, sophie och john hade världens mest klockrena svenska lektion idag! haha det går inte riktigt att förklara men om man tar en titt på rebeccas svenska papper och ser på den otroligt fiiiina bilden målade av henne själv och lite av mig så skulle ni förstå! haha! 

jag ska se om jag kan ta en bild på den och sedan lägga upp den här, fast jag har inte riktigt förståt hur man lägger upp foton än ^^. Men superbloggarna rikke och carro vet säkert så det får lära mig!

-julia


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså jag vet! svenskalektioner är fett flumm! :D

2007-01-24 @ 20:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback