pulka is the shit

hej hopp

Kom just hem från middag hemma hos några av mammie och pappies gammla vänner + deras barn. Det var bättre än förväntat kan jag säga! Idag gick jag upp klockan åtta, jag är väldigt stolt! Men vad göra man inte för att åka pulka :D  Elin, Rikke och jag åkte pulka i någon mysko backe där Elins pappa bor, hon sa att den låg fem minuter bort, men nu har jag och Rikke lärt oss att fem minuter på Elin språk = 25 min för oss andra. Men iallafall det var skit skoj tyckte jag! Vi hade super skoj och ägde backen! Moahaha alla små kids i backen tyckte nog inte det men who cares! Sen näg vi skulle hem så sket bussen i att komma men det gav oss bara extra tid till att köpa chips, marabou och kexchoklad! Sen satt vi hela bussresan hem och läste ur Elins bok bikten, det är typ den roligaste bok jag har läst! ALLA borde köpa den... jag ska... så snart jag får pengar. I boken så är det massa bikter från "normal" människor om saker de har gjort eller gör som är konstiga eller som de ångrar.

Igår så var jag på Kista och åt middag med Emmy, det var jätte trevligt och vi har nu bestämt att vi ska träffas oftare. Tydligen så hade det varit något rånförsök när vi var där men vi märkte såklart inget :)

-julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback