numeroo 1

Heej hej

Så där ja, har tagit bort min första blogg och ska skriva på den här istället!

Vi hade sovmorgon idag plus att vi slutade tidigt yiippii :D Efter skolan så åkte jag, Rebecca och Rikke till Sollentuna Centrum. Sophie skulle också komma för hon, jag och Rebecca skulle till Willys och snacka jobb. Men hon kom en timme sent.. hm surprise? inte riktigt. Men det var luungt för jag och RR käkade på mcdonalds och kollade lite på H&M. När sophie väl kom så åkte vi vidare till Willys för att få veta att det var HELT i onödan då typ 150 pers hade sökt dit, ajdå. På vägen hem så dissade bussen oss så Rebecca kom på den smarta iden att gå till Häggvik (längs bilvägen!!) så vi blev halvt överkörda men vi kom hem till slut :)

Nu har några ökenråttor flyttat hem till oss. Tarzan och Tea. Hjälp? vet inte riktigt om jag gillar det, visst dom är rätt så söta men ändå!!! carro har lovat att aldrig mer komma hem till mej och lollo tänker köpa råttgift till mej :P kul med entusiastiska kompisar, haha.

-julia


Kommentarer
Postat av: Carro

Baah! :D Råttor är farliga djur vet du :)
(h)

Postat av: Anonym

ooooh, jag har så mycket experience av att bli dissad av bussar!

2007-01-18 @ 19:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback