min underbara klass <3

hej hej

Dagen började med att vi tog en massa rolig bilder på elin under kinesiskan hahha tro mej på hennes namnsdag dååå jävlar ska hennes skåp bli pimpat :P Sen under lunchen blev jag rebecca, carro och john lite trötta så vi gick till vårat vilrum på skolan och hadedet very nice tills john kastade sig på oss medans han skriker BÖGHÖG haha men det var faktiskt riktigt skönt, fast det hela slutade med att vi blev utslängda av en sur rödhårig skåne tant som förklarade för oss att man skulle VILA där inne.. hmm vilket vi gjorde?? ok kanske halva tiden iallafall :P

Sen hade vi levnadslära vilket för det mesta är det roligaste som finns, men idag skulle vi prata om döden. Det var faktiskt bättre än jag trodde det skulle vara, kändes bra att få prata om det eftersom vi inte brukar göra det så ofta. Men det var ändå rätt så ledsamt! Så en timme senare gick typ hela min klass halvgråtandes ut från klassrummet . Tycker om er alllla!

Under matte hade jag och carro vääldigt roligt, vi gjorde inte en enda uppgift tror jag men vi han mima till nästa alla konstiga låtar på min ipod :D

såå det var allt från idag! och nu tycker jag faktiskt att rikke, sophie, rebecca och jesse kan ta och bli friska!

-julia


Kommentarer
Postat av: Carro

PussilullPÅJulia ich hennes kansiga RÅTTOR :D

Postat av: Carro

PussilullPÅJulia och hennes kansiga RÅTTOR :D

2007-01-20 @ 20:09:37
URL: http://cktheone.blogg.se
Postat av: rikkepikkepäronpung

mitt namn var först!!!

2007-01-22 @ 19:53:31
URL: http://rikke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback