bob dylan konsert

juust precis! Jag ska på en Bob Dylan konsert..coooling, plus att jag inte ens behöver betala, för jag får det i födelsedags present av madde. Och eftersom att konserten är i globen och madde ska gå med mej såååå betyder det att MADDE KOMMER TILL SCHWEDEN :D yees! Hon ska vara här i typ en vecka! Är jag glad eller vad? Såå det blir två konserter på rad för mej i mars först Hinder den 23 och sen Bob Dylan den 28.. mm me like!


Annar såå har det varit en luung söndag kan man säga! Sophie och Rikke kom hit för att jobba lite med kinesiskan, i fick väl liiite gjort men dom ville leka med våra öken råttor som nu har fått nya namn enligt mej, rikke och sophie: Tarza->Crazy Bitch My och Thea-> Big Mama Ralph. hihi :)

-julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback