romme, film och misstolkningar

Ok dåå, eftersom ni tjatar så :P

Har precis tränat, asså det är verkeligen kuuul, i love it! Fast nu känner man sig ju lite halvt mysig hehe, men jag loovar, ska ducha när det här är färdi skrivet. Iallafall, skolan kan typ DÖ just nu, seriöst vad tänker våra lärare med? Kinesiska kursprov, kinesiska projekt, svenska literatur prov, svenska uppsats, matte nationella och engelska recension. fyfan.

Men nu ska jag inte tjata om sådana tråkigheter igår var vi i Romme. Det blev hur kul som helst! Först var det en tre timmars lång bussresa, carro och jag sjöng typ halva? hehe förlåt till alla som inte uppskattade det :P vi hade iallafall kul! När vi kom fram drog jag och felicia och hyrde våra skidor, det gick helt snabbt, det hade jag inte förväntat mig. Backarna var jätte fina och allt var bara braaa! På bussresan hem kom världens roligaste misstolkning. Någon skickade en porrbild till min mobil via bluetooth vi började asgarva och blondie säger: HAHA det är ju som min mamma... behövs det sägas något mer? haha det var helt klockrent. Resten av resan sov jag, på john och carro :)

I onsdags var vi på världens sämsta teater! Ärligt talat, vi var helt lost under hela pjäsen. De enda som uppskattade den var tanterna brevid oss, de satt och skrattade oavbrutet. Och sen sa det till oss av vi var högljuda?!?! Men eftersom min klass är den den är så hade vi kul ändå! Rikkes fejk garv var underbart, jag dog av skratt på riktigt. Sen skickade jag och rikke bilder till folk med bluetooth :P moahaha. Det fanns iallfall en rolig replik i pjäsen.....-Din jävla majstång! haha. men too bad att det var den enda.

Resten av veckan har vi varit lediga, typ. :D sophie, rebecca och carro kom hem till mig och lekte. Vi spelade buzz, och jag vann :).... (carro kom sist!) Sen kollade vi på mean girls.

Anyways, det var lite om de dagar jag inte orkade blogga, julia=lat! Idag blev världens slapp dag:

-vi låg och sov/vilade på en "soffa" oss under hela lunchen
-ler-john blev mobbad på kinesiskan
-rebecca och jag misstolkade alllllt på lunchen
-sh prov hade vi också
-ego boost på levnadsläran
-matten var helt jätte lugn
-jag ock rikke har fått en hld/svenska ordlista

shiit nu tar mitt batteri slut på datan, men shisse vad långt jag skrev (för att vara mig, iaf!)

-julia


Kommentarer
Postat av: rikkepikkepäronpung

hahaha! klockrent alltihop XD kanske ska börja fejk-garva lite oftare? (; listan kommer att hjälpa oss vidare i livet, haha ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback