kinakinakinakinakina

 yees äntligen baby, nu är jag här! orkar inte skriva så lånt så det får bli en lista med allt som hänt ^^

  • det blev snöstorm i sthlm så vi fick åka ett tidigare plan 
  • det tidigare planet blev försenat så vi fick springa till det nästa
  • som tur var han vi med
  • våra väskor kom inte med, jobbigt
  • jag är dressed a la madde nu
  • har shoppat lite :)
  • träffat alla friendos, som är här på shooters
  • köpt biljetter till någon speciell dj, paul van dyk
  • käkat kina mat! muuumms
  • har inte skrivit klart svenskan.. pitt
  • blivit typ jagad av tiggare, scaaary

såå något mer kommer jag faktiskt inte på just för stunden, men nu ska jag och min maddepadde kolla på the holiday!


-julia


Kommentarer
Postat av: walrus

ååååh vilken tur att du kom fram alive! jag var skitorolig! kommer sakna dig helt stört mycket.. :( men jag hoppas att du har det skiiiiiitnaaaaaajs :D hihi SLEMMIG JÄVLA WALRUS PUSS! XD

2007-02-23 @ 19:07:59
Postat av: Harroo

SÖTNÖT!! HUr ska jag klara hela lovet utan er, det kommer ju inte att gååååååå!! Hoppas att ni har det bäst, var o en på sitt håll. O att ni återvänder med en gnutta humor åtminstone, det skulle ju vara najs^^ PUSSILULL SÖTASTEEEEEE

2007-02-23 @ 21:16:11
Postat av: memms

JUUULIA! det här kommer aldrig funka..! men aja, kom ihåg vår överenskommelse om att INTE vara chickenshits! JAG KOMMER SAKNA DIG SÅ JAG DÖÖÖR! Löööööv!

2007-02-24 @ 14:23:41
Postat av: Harru

Kom hem då geeeeeeeeek :D <3

2007-03-03 @ 21:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback