imorgon baby!

mm nu är det faktiskt bara en dag kvar :D om exakt 21 och en halv timme sitter jag på ett flygplan på väg till mitt beloved Kina. Underbart. Jag var på Kista idag för att handla lite presents till mina friendos som bor där, det blev ett halsband, en tröja, ett hårband och en stor påse godis till dem! och sen lite smink till lilla meeej. Carro sötnosen följde med mig, tack! 

Idag har  vi bland annat haft matte nationella, hmm ja det gick ok, i guess. Det som är lite konstigt är att fast vi har haft så sjuuuukt mycke saker den här veckan så har allt blivit typ bra?!?!  Tror jag iallfall, bra kanske är att överdriva men iallfall lååångt ifrån hur dåligt jag trodde att det skulle bli! En sak vet jag kommer gå skit bra, och det är kinesiskan imorron, min rikkes och sophies poster är heelt bäst!

nu ska jag packa och äta! soo long suckers

-julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback