bulllar :D

Sitter här och försöker packa.. men jag känner att jag inte är på packhumör såååå det kommer nog att ta sin lilla tid! Vi åkte till Sollentuna Centrum idag för att handla saker till the RC parteeey. Det känns som jag har varit på McDonalds alllldeles för många gånger den här veckan men vad gör man inte för en cheesburgare :D Haha! Emma kom också dit och hon köpte typ ett kilo godis muuums! Sen när jag kom hem så hade min mammie bakat pizzabullar, vaniljbullar och vanligabuller whoohooo! Så efter typ 15 olika slags bullar är jag rätt så mätt.



171668-8

Åhh kolla på söötnosen :)
-julia

Kommentarer
Postat av: cs1

asså jag har inte ens käkat nåt ur påsen typ! haha, jag mådde illa när jag gick från bussen :D

2007-02-01 @ 23:49:41
Postat av: madddie

ewww vems är råtan?
:P

Postat av: memma

HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SKRIIIIIIIIIIIV

2007-02-08 @ 15:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback