Tänk vad mycket saker man kan göra stället för att plugga kemi...

- städa hela rummet
- laga nudlar
- kolla på en halv film
- byta säng kläder
- rensa garderoben
- fixa iordning all ren tvätt
- kolla på en miljon olika låtar på youtube
- facebook, msn
- dricka te
- kolla på "england teen big brother highlights" på youtube
- blogga....

ja det finns ju en hel del saker som var absolut nödvändiga för mig att göra den här kvällen, är så glad att jag itne tog tag i kemin vid en sisådär 6 tiden och pluggade i två timmar sträck.. det hade varit skönt.. aja :) nu sitter jag här med ett städat rum, full mage och med en ny syn på youtube (dom har ALLT).

kemin lockar.. sn1 sn2    W H O   C A R E S


Kommentarer
Postat av: johanna

god natt på dig :)
är du inte medlem i gratisbio ännu se till och bli
det då ! för vad passar bättre i december månad än gratis biobiljetter och present kort på de största kedjorna som tex hm vero moda dinsko åhlens kicks och många fler. klicka på länken nedan och bli medlem :) för varje vän du sedan värvar får du 200 poäng , och för att få en bio biljett behöver du 400 poäng :) 2 vänner = en biobiljett. något som man även ska kolla in är fliken där det står poäng , där ska du klicka in dig på olika sidor och sedan tjänar du en massa poäng på bara det.
så du vet är det helt gratis. har du frågor så
kan du ställa de till mig :)


här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

ha en super bra natt !

ps. genom att bli medlem genom denna länk ovanför får du
automatiskt 75 poäng direkt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback