PITT

linnea kan dö.... seriöst jag hatar den människan!

KUL att jag ska titta på hennes fula ansikte 8 timmar per vecka i period 3, jag längtar sååå!
Och saken är... jag kommer alllllldrig bli av med henne så länge jag går gymnasiet, för hon är min fucking mentor..

ok men man ska inte vara för elak.. för ok,  jag kanske inte vill att hon ska dö.. men en liten amputering av hennes huvud skulle inte skada! Gud jag stör mig på henne så sjukt mycket...

1) hej, vi ger en treåring en sax och ger den fria händer.. fixa till din frisyr!
2) Har du hört talas om parfym eller tandkräm...
3) Hennes jeans.....  en meter lång jylf - ja tack!
4) ingen humor  w h a t s o e v e r
5) "har du inte lärt dig att jag inte är snäll"
6) hennes jävla post it lappar!
7) nasty big ass
8) lär dig sminka dig själv, du kan inte pull of ljusblå ögonskugga.. trust me!
9) hennes förjävliga hållning
10) sämst planering
11) Hennes tofflor... man har SKOR på sig om man inte jobbar som dagisfröken..
12) Det heter D E T inte D Ä
13) hennes jävla tics läpp
14) den vita putmagen med för korta tröjor
15) nyckelknippan som hon har fastbunden i jeansen
16) att hon vill att det ska gå dåligt för en!
17) HELA HON

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Kommentarer
Postat av: Anonym

de låter fan riktigt illa!

2007-12-15 @ 12:41:37
Postat av: emma

from me...

2007-12-15 @ 12:42:15
Postat av: julia

TRO mig det är riktigt illa!

2007-12-16 @ 20:06:06
Postat av: felicia

HAHAHAHAHA :D

Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback