Ge mig snö nån gång då!

Jahapp.. så var helgen över igen då :( fy vad snabbt det går. Men snart är det jullov vilket betyder BALI för mig :D

Aja det var iallfall en mycket helg måste jag säga :) I fredags kollade jag och jakob på ondskan, min gamla lärare hade sagt att det var den värsta/hämska film hon någonsin sett så jag har undvikit den ett tag, men den var faktiskt inte så hemsk! Men läs boken istället mucho bättre!

Sen på lördagen hade vi julbak hemma hos rikke, det var sophie, john, rikke, carro och moi! Super mys! Vi bakade lussebullar, knäck och fudge plus att vi käkade massor med pepparkaksdeg :) yummie! PÅ kvällen var det 80-tals middag med fotbollstjejerna :D haha det kunde inte blivit en bättre lördagskväll :D

söndag=chilldag egentligen är det också läxdag men jag kollade på repriser på tvn hela dagen och laddade över bilder till datan så inga läxor för mig :)


Btw det här ska bli min GRÖNA vecka, inge skolk, inga försovningar och en very duktig julia!
pussohej

Kommentarer
Postat av: Hell on high-heels

Jag vill oxå ha snöööööööö!!

Postat av: emma

snällt att du glömmer mig din bajshög!!

2007-12-07 @ 22:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback