sommaren är kort

.. det mesta regnar bort!

Sant, så sant, det har regnat nästan varje dag den senaste månaden, men tro inte att jag klagar för det var under den piss månaden som jag jobbade så det passade faktiskt mig utmärkt! :) Men nu får sommaren faktiskt ta och skärpa sig för nu är jag ledig och då ska solen fram!

Jag och rikke kom hem från gotland klockan halv två igår natt. Vi spenderade fem underbara dagar hos familjen kastre i deras sommarhus, plus en clabbe som också bodde där. Jag hinner inte gå inte på detaljer det kommer senare, men riktigt rooligt hade vi det!

Om några timmar åker vi till göteborg, ska hälsa på mammas släkt där och mina sysslingar! Sen om vi barn är snälla så ska vi få gå på liseberg!!!! Har varken varit i göterborg eller gått på lisberg så jag ska vara jätte snäll ^^

Men nu ska jag fixa det sista med packningen det är därför jag är uppe nu, jag väntar på att tvättmaksinen ska bli klar så jag får hänga upp mina mjukisbrallor :)


julia


Kommentarer
Postat av: rikkepikkepäronpung

det var askul att åka till gottland med dig, julle! favorit i repris nästa sommar? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback