skolstart!

Så, nu har skolan börjat igen, jag tyckte det var lite halvt skönt faktiskt! Visst sommaren är kickass men det var kul att vara tillbaka! Jag har börjat tvåan nu. Fatta hur  s t o r  jag är. Jag får nästa lite panik, jag fyller 18 år om sju månader, guuud vad gammal jag är! :S

Idag började våra riktiga skoldagar, jag hade kemi b, pshykologi och naturkunskap. Alla verkade heeelt ok! jag hade sovis idag också. :) men jag kom ju försent ändåå. Bussjäveln körde förbi min busshållplats GAAAAH. Men min lärare tog det chill ändå ^^ 

Juste jag har ju varit i Kittelfjäll hela förra veckan! Gud vad kul det var! jag är så sjukt otroligt glad att jag valde att åka på den resan asså. Vi hade det bäst :D ska lägga upp lite bilder och sånt på facebook, så kolla däär, sen kanske jag skriver lite om vad vi gjorde och så här :D

men nu ska mitt rum städas, disken diskas och en film tittas på med emma :)

pöss


Kommentarer
Postat av: CK

Jag kommer inte säga grattis, bara så att du vet! Faan, fylla ett år tidigare än jag, inte okej^^ :D <3

Postat av: juliaaaaaa

hahaha, pshykologi
;)

2007-08-24 @ 20:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback