tittut

hej hopp käre lille blogg
här har jag inte skrivit på länge! och jag orkar fan inte skriva något nu heeeelller :P men jag ska sen, prooomise. det ska bli ett inlägg om; ikväll, danmark, lovet, hinder... men inte nu för NU ska jag sooova :)  eller iofs kan jag skriva kort om ikväll.. det får bli en lista! 

  •  vi slutade tiidigt :)
  • åkte till kista med syyster
  • köpte ett par skor..typ för små, och blev kär i ett annat par
  • ramlade inne på donken..pinsamt!
  • åkte in till le city
  • tappade bort mej att antal gånger
  • hittade till slut elin och rikke, med lite hjälp av johanna på telefonen
  • kollade in bloody yesterday och sallys garage
  • de var jääätte duktiga :D
  • emma var jäättte fin i håret :)
  • sen åkte vi hem
  • vi lyssnade på grace kelly låten mmmhm
  • jag och emma skickade sms hela vägen hem, även fast vi satt brevid varandra ^^
  • missade LOST :O paaaaaaaaaaaaaaanik

det var typ allt. mer kommer sen om det andra. just skulle tacka john (emmas friendo, han med cooling sparkcykeln..som jag nääästan fick!) för hans snälla tankar på min födelsedag :D tack tack!



-julia


Kommentarer
Postat av: emma

haha tack för det med håret, älska grace kelly, älska sms om finska par och sist men inte minst: älska john och julia! ^^

2007-04-11 @ 23:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback