söndag,

Imorgon börjar skolan igen. Orka med samhällskunskapen och kemin!

I fredags åkte jag och rikke till kista för att  köpa de kläder vi hade lagt undan, eller rättre sagt jag skulle köpa lisas kläder som hon lagt undan. Men det blev ett par jeans till mej med ^^ fast jag kanske ska lämna tillbaka dem, får se. På kvällen åkte jag hem till carro, som nu officiellt är en BONDE, när jag kom fram till alby hade hela huset strömavbrott! Haha, för att vi inte skulle frysa ihjäl så sov vi tilsammans med typ fyra täcken och massa kläder, men det var myys! Nästa dag åkte vi in till stan och hälsade på lollo som jobbar på donken. Carro visade sen vägen till zinken där jag skulle spela match (vi vann 4-1). Lördag kväll, så ringde sophie och sa att det var något nere vid norrviken, så jag ninni och carro åkte/gick dit. Det var en liten pre-vallborgsbrasa. Jätte varmt och mysigt! Jag och carro vet nu att våran klass är känds som "geek-klassen" i rudbeck :O .. fast det är nog sant :P Efter det åkte vi till vaxmora för ninni kände någon där som hade fest. Gissa vem jag träffar där om inte jennie :D, tilda var också där, båda från fotbollslaget. Jag träffade också en tjej som jag gick i lågstadiet med, cooolt! Annat folk som var på festen var en massa t-pojkar. Eftersom det skulle bli lite svårt att komma hem sov jag hos carro igen. Men vid kvart i 8 nästa morgon fick jag springa till smedstorp för att ta bussen.  På eftermiddagen hade vi match igen.. den här gången blev det 1-1. såådär jag ska vi se om jag kan få fram lite bilder också :)
1) jag och carro i hennes säng 2) jag och jennie 3) people
   

       

<3

Kommentarer
Postat av: carrut

Bonde in my ass^^ Alby ligger INTE off :D Hahahahaha, det är mysigt med värmeljus på toan ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback