seghelg <3

Nu är jag helt utvilad! Jag hann inte riktigt med det under lovet så den här helgen blev perfekt till det! I fredags åkte jag hem till ms piggy (aka rebecca) och sov över hos henne, vi firade också hennes mammsie som fyllde år. Vi spelade monopol..jag är sämst på monopol! Först förlorade jag alla mina gator, sen när jag joinade rebecca som ledde solklart och hade i princip alla gator så förlorade hon också! :P Efter jag hade försovit mig, så hade vi en fotbollsmatch mor 92'orna, vi vann 3-0 pheewww, det skulle varit rätt så pinsamt om vi inte hade vunnit :P. Rebecca sööt som  hon är stannade och kollade på matchen sen solade vi lite på min studsmatta. På kvällen kom de familjer vi var i italien med hem till oss för en lite flashback. Vi kollade på bilder, käkade italiensk mat och hade roligt. Idag har jag baaara slappat! Sköönt!

idag har också älsklingscarro kommit hem :D hon är säkert brun som faan, men vågar inte erkänna det! Det kommer att bli the albino kids and harro!



-julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback