ledig onsdag,

Idag hade vi z-dag, yay älska rudbeck!
Men det blev inte så mycket ledigt för mig iallafall. Jag, sophie, rebecca och rikke insåg att idag var den enda dag vi skulle ha tid till att göra vårat matteprojekt. Hela klassen ska göra ett statestik projekt, vårat gick ut på att vi fyra skulle gå fram till folk, utklädda i olika "stilar" och sedan fråga dem vem av oss de helst skulle krama och varför.

sophie->emo
rikke->rockare
rebecca->hiphopare
jag->brat/fjortis

Vi träffade några as sköna snubbar där som höll på med en dokumentär.. som vi fick vara med i, haha. Först ger de kamerna till rikke och säger till henne att interview dem, och så drar de med sophie som får stå intryckt mellan dem :P Sophie som lever sig in till rollen som emo till fullo säger "ursäkta kan jag få gå och dränka mej nu" haha många roligga kommentarer från emo sophie idag :P anyways, killarna fortsätter att film och ber rebecca, som de kallar "summer" (från OC), att försöka få den andre killens nummer. Sen säger de åt mej "marissa" att också göra det. Medans står sophie och rikke i bakrunden och töntar sig haha. .. vi hade det jäättte skojsigt idag även om alla var typ helt aggresiva haha utom emosophie då :P

lite kommentarer från sophie under dagen:

Jag vill till plattan NUUUUUUUUU så jag kan få lite kramar från mina emo kompisar :D : sophie
jag är tööörstig jag vill ha BLOOOD : sophie
På claes olsson har de JÄTTE bra knivslipare : sophie
Ska jag hoppa ner från bron och dränka mej? : sophie
Ge meeej rakblaaad! :sophie

as you see så gillade hon sin emo roll! Hon skrev tillochmed en liten depressiv låt. haha.





:D

Kommentarer
Postat av: rikkepikkepäronpung

HAHA! det var skitkul! miss. emo var helt klart roligast ^^ *aggresiva dagen* XD

Postat av: Anonym

faaaaan vad snygga ni är! RAAAAWR, man vill bara våldta er allihopa! <3

2007-04-27 @ 19:35:20
Postat av: EMMA

jaaa den var då från mig!!

2007-04-27 @ 19:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback