danmark om 5 och en halv timme

Snart åker jag och mitt fotbollslag till Danmark! Jag har packat de senaste timmarna.. men jag har säkert glömt något ändå ^^ det brukar bli så.. Vi ska till något ställe som ligger på väst kusten, har glömt bort vad det hette.. det börjar på T iaf, om någon vill veta det. Men eftersom jag är i danmark i någon skog nånstans.. så kommer det iiinte bli så mycket blogging.. försök att överleva.. jag vet att det är svårt! men det är baara att skicka ett litet sms om ni vil veta vad jag har för mig :)

Ok min weekend.. bäst att skriva om den innan den glöms bort! fredag, var med rebecca efter skolan, som har färgat håret btw, det blev skit snyggt! Först åkte vi till donken för att hämta rebeccas matte böcker från fåris. Efter det drog vi in till stan och hade vääldigt roligt "pendeltrain" haha! rebecca sleepade hos mig sen mys pys. Lördag, först var jag och kollade på fotbollskor men tro inte att inter sport har min stolek i fotboll skor neej alla är slut?! wel well, sen åkte vi till landet (carros hus) och lekte med henns hästar. Vi missade sedan bussen som går en gång var tredje timme whoopssie asså! men som tur var kom sophie pappie och hämtat oss. PÅ kvällen lekte jag och emma vi åkte hem till peter och kollade på halva borat och halva någon annan film, som var en parodi på filmer som t.ex. da vinci koden, narnia, pirates.. vi åkte hem vid 1 tiden då hade jag blivit 17!!! jesse och felicia smsade vid typ exakt 12.00.. fast jesse var först :P johnnieboy ringde sen när vi var på väg mot sollentuna station, och grattade :) Söndag, jag blev väckt vid 8, och fick mina presenter :) Sen åkte pappie jag och clara till kista och köpte fotbollskor och en present till meej. i kista blev jag april lurad av en snubbe.. pinsamt :P Vi klockan tre åkte jag och sophie åter igen ut till landet för att mata the horses. jag fick chokladbollar av doris :) sötnos. Under dagen ringde och smsade och skrev jätte många orkar inte skriva allas namn men tack så mycket! ni är BÄST sen efter det har jag packat och fixat för danmark!


-julia


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah "vad heter din mamma?" :D vi är typ bäääääääst!? (L)

2007-04-02 @ 17:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback